تاثیر کارکرد پنل اس ام اس بر تبلیغات
نوشته شده توسط : niksms

از جمله موضوعات مهم در عصر کنونی در شاخه فناوری اطلاعات و ارتباطات زمینه بازاریابی می باشد. تاثیر کارکرد پنل اس ام اس بر تبلیغات مهم ترین بخش در این قسمت است که از نمونه های مهم آن می توان به تبلیغات به شکل اس ام اس را نام برد. از جمله وسایل ارتباطی شخصی امروزی تلفن همراه می باشد. که جز محبوب ترین راه های ارتباطی منظور شده است. به طوری که افراد استفاده کننده از تلفن همراه بسیار بیشتر از تلفن ثابت شده است. در این میان رشد استفاده از تلفن همراه در ایران را نیز شاهد هستیم. بنابراین روش هایی که بتواند عملکرد بهتری بر سیستم پیامکی داشته باشند می تواند مورد توجه افراد بیشتری واقع شود یکی از نمونه های آن استفاده از پنل اس ام اس می باشد. تاثیر کارکرد پنل اس ام اس بر عملیات تبلیغاتی موبایلی بسیار بالا می باشد و بسیاری از ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی جهت ارتباطات و اطلاعیه ها از این روش استفاده می کنند.

تاثیر کارکرد پنل اس ام اس بر تبلیغات

    کارکرد پنل اس ام اس در عصرحاضر

کارکرد پنل اس ام اس در عصر حاضر بر هیچ کسی پوشیده نیست. امروزه پنل اس ام اس به عنوان یک وسیله اصلی جهت تبلیغات انبوه مطرح می باشد. ایجاد برنامه های جمعی تبلیغاتی به وسیله استفاده ازپنل اس ام اس با هدف ایجاد یک پایگاه بزرگ از مصرف کنندگان یا همان مشتریان درک بهتری از طریق کاوش داده ها و تهیه تبلیغات فراهم نموده است. در نتیجه با استفاده از روش پنل اس ام اس با سهولت می توانید گروه بزرگی از مشتریان را هدف قرار داده و مقدار اثربخشی برنامه های تبلیغاتی را به شکل موثری اندازه گیری نمائید.
در روش بازاریابی و تبلیغات به وسیله پنل اس ام اس یک پیشنهاد درست را در زمان مناسب به مصرف کننده رساندن و جلب نظر آن بسیار مهم است. کاربر استفاده کننده باید دقت بیشتری را جهت ایجاد حس اطمینان از برنامه تبلیغاتی را برای مصرف کننده ایجاد نماید و حس ارزش زا بودن پیامک را به آن تلقین نماید. کارکرد پنل اس ام اس سبب خواهد شد که افراد زیادی از شیوه تبلیغاتی شما بهره مند شوند. پنل اس ام اس و تبلیغ به این روش حدود 50درصد از تبلیغات تلویزیونی و 130درصد از تبلیغات رادیویی موفق تر است و مهم ترین مزیت این روش تبلیغات “شخصی سازی نوع تبلیغ” می باشد.

 

منبع: تاثیر کارکرد پنل اس ام اس بر تبلیغات

پنل اس  ام اس     سامانه پیامک    پنل پیامک    پیامک تبلیغاتی  پنل اس ام اس رایگان    سامانه ارسال پیامک

ارسال اس ام اس رایگان     رایگان اس ام اس     اس ام اس انبوه    پیامک انبوه     سامانه ارسال پیام کوتاه

ارسال پیامک     پنل sms       سامانه ارسال پیامک انبوه        ارسال اس ام اس         مرکز تلفن  

 




:: برچسب‌ها: تاثیر کارکرد پنل اس ام اس بر تبلیغات , تاثیر کارکرد پنل اس ام اس , کارکرد پنل اس ام اس , پنل اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: